
همه چیز در مورد مزایای کلن و کسب تجربه برای کلن:
در آپدیت اخیر، کلن ها میتونن با کسب مقدار کافی تجربه یا همان XP، ارتقا پیدا کنند. در این ارتقاها، تمام اعضای کلن تحت تاثیر مزایای جدید قرار میگیرند. مهم ترین نکته اینه که این مزایا همیشگی هست و فقط مختص زمان کلن وار نیست و البته بعد از کسب شدن دایمی هست و قابل بازگشت نیست. با رسیدن به سطح خاصی از تجربه، این مزایا خود به خود برای بازیکنان اضافه میشن.
در حال حاضر، کلن ها ده سطح دارند و هر سطح دو مزیت به همراه داره که در عکس زیر مشاهده میکنید:
سطح اول:مزایا ندارد
سطح دوم:زمان لازم برای درخواست مجدد نیرو به ۱۵ دقیقه کاهش پیدا میکند./ ۱۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.
سطح سوم:۲۰ درصد هزینه ی صرف شده برای ساخت نیروهایی که دونیت میشن، به اهدا کننده
برمیگردد./ ۱۰ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه میشود.
سطح چهارم:تعداد نیروهای قابل دونیت به ۶ عدد افزایش پیدا میکند./ ۲۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.
سطح پنجم:یک سطح به سطح نیروهایی که دونیت میشوند اضافه میشود./ ۱۵ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه میشود.
سطح ششم:۳۵ درصد هزینه ی صرف شده برای ساخت نیروهایی که دونیت میشن، به اهدا کننده
برمیگردد./ ۳۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.
سطح هفتم:زمان لازم برای درخواست مجدد نیرو به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا میکند./ ۲۰ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه میشود.
سطح هشتم:تعداد نیروهای قابل دونیت به ۸ عدد افزایش پیدا میکند./ ۴۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.
سطح نهم:۵۰ درصد هزینه ی صرف شده برای ساخت نیروهایی که دونیت میشن، به اهدا کننده
برمیگردد./ ۲۵ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه میشود.
سطح دهم:دو سطح به سطح نیروهایی که دونیت میشوند اضافه میشود./ ۵۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.
همونطور که دیدید، این مزایا به شش دسته تقسیم میشن.
نکته ی قابل توجه در این بخش این هست که در هر سطح، مزایای سطح های قبل هم
به طور همزمان فعال خواهند بود. مثلا در کلن سطح شش، مزایای کلن های سطح
دو تا پنج هم فعال هستند.
در ادامه، در مورد بعضی از این مزیت ها که شاید در موردشون پرسشی پیش بیاد توضیح کامل تری میدیم.
زمان لازم برای درخواست مجدد نیروکه واضح هست و به طور عادی ۲۰ دقیقه هست و با استفاده از مزیت های سطح های بعد کاهش پیدا میکنه.
تعداد نیروهای قابل دونیتصرف نظر از مقدار جایی که اشغال میکنن، به طور عادی پنج عدد هست (به نوع و سطح نیرو بستگی نداره) که در سطح های بعد افزایش پیدا میکنه. یعنی هر بازیکن در هر نوبت، میتونه تعداد بیشتری سرباز به هم کلنی های خودش اهدا کنه.
دو موردی که به دلیل تازگی میتونه گیج کننده باشه،
افزایش سطح نیرو های اهدا شدهو
بازگشت هزینه ی صرف شده برای نیرو های دونیت شدههست.
افزایش سطح نیروهای اهدا شده در زمان دونیت:
برای مثال، اگه شما کلنی با سطح ۱۰ داشته باشید، هنگام دونیت دو سطح به
سطح نیروهای اهدا شده اضافه میشه. یعنی اگر جاینت سطح چهار اهدا کنید، شخص
دریافت کننده جاینت سطح ۶ میگیره. دقت کنید که این مزیت به صورت عددی هست و
به نوع و سطح نیروی مبدا بستگی نداره، مگر اینکه نیرو های شما در سطح
حداکثر باشند که چون سطح بالاتری وجود نداره، نیروی دریافت شده بدون تغییر
خواهد بود.
در مورد بازگشت هزینه ی صرف شدههم یک مثال میزنیم. فرض کنید در یک کلن سطح ۹ هستید و طبق موارد بالا باید ۵۰ درصد هزینه به شما برگرده. بنابراین، برای مثال اگر ۵ تا ویزاردسطح ۶ که هرکدوم ۴۰۰۰ الکسیر (و در مجموع ۲۰۰۰۰ الکسیر) هزینه داشتند رو اهدا کنید، ۱۰۰۰۰ الکسیر بلافاصله به مخازن شما برگشت داده خواهد شد.
حالا که با مزایای کلن آشنا شدیم، باید راه های به دست آوردن این مزایا رو بدونیم.
همونطور که با ارتقای موارد مختلف در بیس خودتون، XP کسب میکنید، با انجام این موارد میتونید برای کلن خودتون XP کسب کنید.
اولین مورد:پیروزی در کلن وار هست (که نیازی به توضیح نداره)
دومین مورد:نابود کردن بیس حریف در کلن وار هست
سومین مورد:رسیدن به درصد مشخصی از کل ستاره های قابل کسب هست (درصد های ۴۰ و ۶۰ –
مثلا در وار های ۵۰ نفره، ۴۰ درصد برابر ۶۰ ستاره و ۶۰ درصد برابر ۹۰ ستاره
هست.)
نتیجه ای که از این مجموعه اقدامات سوپر سل میشه گرفت این هست
که کلن وار ها در اولویت بالا قرار گرفتند. دلایل این نتیجه گیری هم به این
صورت هست:
اولا:امکان حضور بازیکن در کلن و در عین حال عدم شرکت در وار ایجاد شده که دیگه بهانه ای برای شروع کردن جنگ وجود نداره.
دوما:کلن ها ارتقا پیدا میکنند و همه برای کسب مزایا، برای بالا بردن سطح کلن رغبت دارند تا شرایط بهتری داشته باشند.
سوما:مزایای ایجاد شده، اکثرا برای تشویق بازیکنان به شرکت در کلن وار هست.
چهارما:چند تا از این مزایا مستقیم یا غیر مستقیم منابع کسب شده در وار رو افزایش میدن.
پنجما:دو مزیت آخر، نه تنها باعث میشه که بازیکنان قوی تر بیشتر به دونیت
نیروهای هزینه بر علاقه نشون بدن، بلکه این قابلیتو به بازیکنان ضعیف تر
میده تا اون ها هم نیرو اهدا کنند.
ششما و آخر:زمان لازم برای دونیت مجدد کاهش یافته که سرعت حمله رو افزایش میده.
مشاهده پست مشابه : هم کلش اف کلنز
ساخت و ارتقاع و جزئیات Freeze Spell
نرم افزار اندروید سایت V 1.0.0
آیا قهرمان جدید در کلش آف کلنز اضافه میشود؟!
نرم افزار آفلاین چیدمان برای سیستم عامل اندروید
آموزش دریافت جم رایگان
استراتژی حمله با اژدها
ساخت و ارتقاع و جزئیات Barbarian
جلوگیری از بن شدن در بازی
چیدمان فارمینگ و وار و کاپ برای ساختمان اصلی لول 4